کمیته معماری و شهرسازی سیاست های پیشنهادی کمیته شهرسازی و معماری جهت اعمال در سال ۱۳۹۷ بررسی شد.

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: آبان ۱۳, ۱۳۹۶

کمیته معماری و شهرسازی سیاست های پیشنهادی کمیته شهرسازی و معماری جهت اعمال در سال ۱۳۹۷ بررسی شد.

جلسه کمیته معماری و شهرسازی، با موضوع ارایه سیاست های اجرایی پیشنهادی جهت بودجه ۱۳۹۷ شهرداری،  در مرکز مطالعات و  پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان با حضور اعضای کمیته مربوطه و خانم مهندس نوراله زاده رییس کمیسیون معماری و شهر سازی شورا برگزار گردید.

در ابتدا آقای زارعی مدیر اجرایی و  پژوهشی مرکز مطالعات ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی گفت: این جلسه پیرو جلسه گذشته پیرامون تهیه و تدوین سیاست های اجرایی در حوزه شهرسازی که در بودجه پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری باید پیش بینی و لحاظ شود، برگزار شده است.

در ادامه رییس کمیسون معماری و شهر سازی با اشاره به سیاست های مورد بحث گفت: باید سیاست های مورد بحث در چهار یا پنج بند بررسی و تدوین گردد.

در ادامه مهندس نورله زاده افزود: سیاست های پیشنهادی کمیسیون معماری و شهرسازی شورا عبارتند از سیاست حفظ باغات، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، بررسی اراضی مزروعی در محدود شهر، معضل وجود محدودیت در فضای شهری و باغ و ویلاها می باشد.

در ادامه جلسه این سیاست ها پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر کارشناسان قرار گرفت و مقرر گردید در جلسه آینده سیاست های پیشنهادی مورد فهرست شده و با نظر اعضاء اولویت بندی شوند و چند سیاست کلی در جهت بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۷ به کمیسیون مربوطه شورا پیشنهاد شود.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =