کمیته مدیریت و بهره وری برگزاری سی امین جلسه کمیته مدیریت و بهره وری

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: اسفند ۱۷, ۱۳۹۵

کمیته مدیریت و بهره وری برگزاری سی امین جلسه کمیته مدیریت و بهره وری

سی امین جلسه کمیته مدیریت و بهره وری با ریاست دکتر سهرابی عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا در محل مرکز مطالعات برگزار گردید. آقای دکتر سهرابی ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم کمیته جلسه را آغاز نمودند. ایشان با بیان این مسئله که حدود یک سال و نیم از آغاز به کار کمیته مدیریت و بهره وری می گذرد بیان کردند که ما سعی داریم در این جلسه میزان پیشرفت و عملکرد کمیته را بررسی کنیم و آسیب شناسی از عملکرد کمیته با رویکرد آینده نگری و بهبود و اصلاح در آینده را داشته باشیم. ایشان افزودند: اولویت های پژوهشی تعیین شده در کمیته در غالب نیازهای شهرداری بوده است.

در ادامه جلسه آقای نعیمیان مدیر آموزش تشکیلات و بهبود روش های شهرداری همدان در رابطه با موضوع طرح بهبود فرایندها که توسط دکتر صمدی در حال انجام است به ارائه توضیحاتی پرداختند و پیشنهاد کردند که قرارداد به صورت فرایندی بین شهرداری و تیم دکتر صمدی منعقد شود. از نظرآقای دکتر صمدی فرایندها در شهرداری قابل مقایسه با ادارات دیگر نیست چرا که مجموعه شهرداری بسیار عظیم و بزرگ است. ایشان افزودند دانشجویان معرفی شده در غالب این تیم از بهترین دانشجویان هستند و برای رفع مشکلات پیشروی این طرح، حمایت مالی از سوی شهرداری را خواستار شدند.

در این جلسه، آقای طهماسبیان دبیر کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تا حدی بین شورای شهر و مرکز مطالعات خلا ارتباطی وجود دارد بیان کردند باید همه موضوعات طرح شده در کمیته ها به طور کامل تبیین، بررسی و موشکافی شود تا برای اعضای شورا نیز قابل درک و پذیرش باشد. ایشان پیشنهاد کردندکه ساختار کمیته ها با کمیسیون ها ارتباط بگیرد و مصوبات و نظرات مطرح شده در کمیته ها مکتوب به صحن شورا ارائه شود.

آقای دکتر لاهوتیان با بیان این نکته که در جلسات برگزار شده اتفاقات خوبی افتاده است خاطرنشان کردند که صرف تشکیل مرکز مطالعات و جذب اعضای هیات علمی کافی نیست و باید حمایت مالی و معنوی از مصوبات جلسات کمیته های مرکز به نحو احسن صورت گیرد.

در پایان جلسه، آقای مهندس زارعی مدیر اجرایی مرکز مطالعات، ضمن ابراز خرسندی از حضورشان در این جلسه، بیان کردند که رویکرد مرکز مطالعات به سمتی سوق پیدا کرده است که تحولات مهمی در آن صورت خواهد گرفت. از نظر ایشان شهرداری با چالش هایی روبروست که تنها راهکار آن حمایت علمی و پژوهشی است. آقای زارعی افزودند اگر موضوعات مصوب شده به مرحله اجراء نرسد خسران بزرگی برای ما خواهد بود و به اعتقاد ایشان باید تصمیمات اساسی در مورد ناهماهنگی های موجود بین مرکزمطالعات و شهرداری گرفته شود.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =