نرگس نوراله زاده: برگزارى سمينار آموزشي مديريت دانش و پياده سازي آن در شهرداري همدان

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: مهر ۱۶, ۱۳۹۴

نرگس نوراله زاده: برگزارى سمينار آموزشي مديريت دانش و پياده سازي آن در شهرداري همدان

رئيس مركز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان از برگزاري سمينار آموزشي مديريت دانش و پياده سازي آن در شهرداري همدان توسط اين مركز خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، نرگس نورا.. .زاده با بيان اينكه سمينار آموزشي مديريت دانش و پياده سازي آن در شهرداري به همت مركز مطالعات و پژوهش هاي شورا برگزار شد، افزود: اين سمينار به منظور آشنايي مديران و كارشناسان شهرداري از مباحث نوين مديريت دانش در راستاي ارتقاي بهره وري سازمان و بهبود كيفيت خدمات ارائه شده به شهروندان ارائه مي شود.

نورا…زاده با اشاره به مبحث مديريت دانش بنيان يادآور شد: هدف از اجراي سمينار، آشنايي مديران  كارشناسان سازمان با مفاهيم دانش و مديريت دانش و پي بردن به ضرورت هاي اجراي آن در سازمان است. وي افزود: در قالب اين سمينار، چندين مورد موفق ايراني و جهاني در حوزه مديريت دانش معرفي شده و راهكارهاي سازماني جهت رفع چالش هاي احتمالي و موفقيت هر چه بيشتر سازمان در پياده سازي مديريت دانش مرور خواهد شد.

وي اضافه كرد: مديريت دانش از خطاهاي تكراري در بخش هاي مديريت شهري و ايراداتي كه در طرح هاي توسعه شهري است با مستند كردن انتقال آن به ديگر افراد جلوگير ي مي كند و از مزاياي آن اين است كه ديگر افراد از تجربيات گذشته بهره مند مي شوند.

 رئيس مركز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان اضافه كرد: مديريت دانش تمامي مستندات و مطالعات قبلي سازمان يا ارگان ها در بخش هاي مختلف را نيز مستند كرده و در دسترس افراد ديگر قرار مي دهد به گونه اي كه كاركنان ادارات يا عموم مي توانند به اطلاعات به دست آمده دسترسي داشته باشند.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهارده =