مرکز مطالعات و پژوهش‌ها اتاق فکر و بازوی مشورتی شورای اسلامی شهر همدان است

Posted by: روابط عمومی Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: بهمن ۱, ۱۳۹۸

مرکز مطالعات و پژوهش‌ها اتاق فکر و بازوی مشورتی شورای اسلامی شهر همدان است

 رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان در هفتاد و ششمین جلسه صحن شورا: مرکز مطالعات و پژوهش‌ها، اتاق فکر و بازوی مشورتی شورای اسلامی شهر همدان است.

دکتر ابراهیم مولوی در هفتاد و ششمین جلسه صحن شورا ضمن ارائه گزارش عملکرد مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد:مرکز مطالعات و پژوهش‌ها بازوی مشورتی و اتاق فکر شورای شهر به شمار می‌رود و در راستای تسهیل امور و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، مجموعه مدیریت شهری را یاری می‌رساند.
رئیس مرکز مطالعات در ادامه یادآور شد: برگزاری نشست‌های شهراندیشی و همایش‌های علمی یکی از وظایف مهم مرکز مطالعات است که در راستای ارتقای سطح آگاهی و اشراف قوانین و مقررات جدید شورای عالی استان‌ها، مجلس شورای اسلامی و آیین‌های اجرای مصوبه دولت با هدف ایجاد همفکری و همدلی وحدت رویه عملکردی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری است.

دکتر مولوی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات شورا با بهره‌گیری از توانمندی اساتید و نخبگان شهری در راستای وظایف خود در حال حرکت است و آمادگی دارد تا به صورت رایگان تمامی یافته‌های علمی خود را در اختیار تمامی شهروندان قرار دهد.

۱بهمن٩٨
روابط عمومی مرکز مطالعات

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =