رئیس شورای اسلامی شهرهمدان در نشست شهراندیشی ۲۰۱۸: برگزاری بدون برنامه رویداد ۲۰۱۸ اتلاف بیت‌المال است

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۷

رئیس شورای اسلامی شهرهمدان در نشست شهراندیشی ۲۰۱۸: برگزاری بدون برنامه رویداد ۲۰۱۸ اتلاف بیت‌المال است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه اگر همه جوانب کار را در برگزاری رویداد ۲۰۱۸ درنظر بگیریم می‌توانیم از منظر توسعه و درآمدزایی و اشتغال استفاده خوبی از آن ببریم، گفت: اگر برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم این دو رویداد برای همدان مفید خواهد بود و در غیر این صورت هزینه‌ای را به بیت‌المال تحمیل کرده و عایدی نخواهیم داشت.

ابراهیم مولوی با بیان اینکه شهرهایی مانند قزوین، اراک، اصفهان کارخانه‌هایی دارند اما آلودگی‌هایی که از آن ناحیه ایجاد شده هشداری برای استقرار صنایع بدون محدودیت، اضافه کرد: از این منظر تاکید بر ظرفیت‌های دو رویداد ۲۰۱۸ می‌تواند در توسعه صنعت پاک گردشگری همدان بسیار موثر باشد.

وی گفت: این رویداد ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی و فرهنگی، ارتقای امنیت پایدار، شناساندن فضاهای بکر توریستی و تاریخی و ارتقای مشارکت شهروندان می‌تواند به  بازتعریف بازارهای هدف جدید و برندسازی و المان‌سازی برای همدان نیز منجر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ناکامی استاندار و مجموعه اجرایی استان را ناکامی نظام در برگزاری یک رویداد جهانی دانست و افزود: می‌طلبد تمام کمیته‌های مشخص شده برگزاری دقت کنند هر گونه ناکامی در برگزاری این رویداد نه به نام اشخاص که به نام همدان و ایران نوشته می‌شود و از این نظر باید این تابلوی برای شناساندن برند همدان را بر دست بگیریم و فراز آوریم./فارس*

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =