رئيس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان: تغيير فرهنگ شهر در سايه هنر به انجام مي‌رسد

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

رئيس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان: تغيير فرهنگ شهر در سايه هنر به انجام مي‌رسد

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئيس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: تغيير فرهنگ شهر در سايه هنر و فرهنگ به انجام خواهيد رسيد.
به گزارش دبيرخانه جشنواره شهروندان برگزيده همدان، حميد بادامي‌نجات در نشست هم‌انديشي نمايندگان جامعه هنرمندان با محوريت جشنواره شهروندان برگزيده همدان در مرکز همايش‌هاي قرآني و بين المللي شهر، اظهار کرد: همراهي مردم با مديريت شهري، نتيجه اثربخشي را به دنبال دارد.
وي با تأکيد بر اينکه در حد توان و امکانات خود از هنرمندان حمايت خواهيم کرد، عنوان کرد: وضعيت شهر با وجود شهروندان پويا و اثرگذار و فعالان اجتماعي و فرهنگي تغيير اساسي خواهد داشت.
بادامي‌نجات با توجه به اينکه عرصه براي فعاليت هنرمندان و عرضه آن به ديگران با مشکلاتي همراه است، ابراز اميدواري کرد: شرايط موجود به گونه‌اي پيش برود که هنرمندان بتوانند توانمندي‌هاي خود را بيش از پيش به جامعه معرفي کنند و ار اين رو به طور قطع استان همدان و حتي کشور بهره آن را خواهند برد.
در اين نشست اکثر هنرمندان استان همدان از دغدغه‌هاي فرهنگي و هنري خود گفتند و خواستار توجه ويژه به اين قشر از جامعه شدند.
برخي هنرمندان حاضر در اين نشست، شهروند خوب را محصول شهر خوب برشمردند و بر آسيب‌شناسي و جامعه‌شناسي اين جشنواره فرهنگي و اجتماعي شهر تأکيد کردند.
اين نيروهاي فرهنگي و هنري در شهر، متعادل بودن را جزو شخصيت‌هاي اصلي هر هنرمند اصيل دانستند که به طور قطع در حوزه خود به عنوان شهروندان برگزيده و الگو در شهر بايد رفتار کنند.
يکي از هنرمندان اين شهر هم با اشاره به اينکه شهرداري تنها متولي فرهنگ شهر نيست افزود: تمامي ارگان‌هاي ذيربط بايد دست به دست هم دهند تا فرهنگ و هنر اين شهر نابود نشود و نخبگان ما، شهر را ترک نکنند.
image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =