رئيس مركز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان: دوره هاي آموزشي شهرداري مرتبط با تخصص شغلي برگزار شود

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: اسفند ۲۸, ۱۳۹۳

رئيس مركز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان: دوره هاي آموزشي شهرداري مرتبط با تخصص شغلي برگزار شود

رئيس مركز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: كلاس ها و دوره هاي آموزشي مديريت شهري براي كاركنان بايد تخصصي شده و مرتبط با تخصص هر شغلي باشد.  

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، نرگس نورا…زاده در جلسه هيأت امناي اين مركز با تأكيد بر اين مطلب افزود: لازم است با پيگيري‌هاي به عمل آمده و كمك گرفتن از نظام جامع آموزشي شهرداري‌ها سرفصل موضوعات مورد نياز افراد بر اساس تخصص آموزش داده شود.

نورا…زاده تأكيد كرد: بايد با همكاري و انعقاد تفاهم‌نامه بين مركز و اداره کل آموزش و پژوهش استانداري و معاونت برنامه‌ريزي شهرداري، سرفصل‌هاي آموزشي مورد نياز واحد شهرداري جزو سرفصل‌هاي مصوب لحاظ شده و امتياز دوره‌هاي آموزشي نيز براي آن در نظر گرفته شود.

محمدرضا الياسي نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان نيز در اين جلسه بر برگزاري دوره‌هاي آموزشي تخصصي مرتبط با شغل كاركنان شهرداري تأكيد كرد.

رئيس كميسيون بودجه، حقوقي و امور اداري شوراي اسلامي شهر همدان هم با اشاره به اهميت نتايج جلسات و نشست‌هاي مركز مطالعات و پژوهش‌هاي شورا اظهار كرد: قبل از برگزاري كلاس‌هاي آموزشي چنانچه موارد به صورت كارگاهي برگزار شود بسيار تأثير گذار خواهد بود.

حسين قراباغي شايسته‌سالاري و به كارگيري نيروها در تخصص شغلي خود را ضروري دانست.

قراباغي با قدرداني از زحمات مركز مطالعات و پژوهش‌هاي شورا افزود: لازم است ضمن ارائه گزارشي از روند برنامه‌هاي مركز، ارزيابي و آسيب‌شناسي نيز صورت پذيرد.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 10 =