دکتر ابراهیم مولوی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهرهمدان در ششمین جلسه صحن شورا اعلام کرد:  پل‌های عابرپیاده، جان شهروندان همدانی را می‌گیرد/ شهرداری پاسخگو باشد

Posted by: روابط عمومی Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: فروردین ۳۱, ۱۳۹۹

دکتر ابراهیم مولوی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهرهمدان در ششمین جلسه صحن شورا اعلام کرد:  پل‌های عابرپیاده، جان شهروندان همدانی را می‌گیرد/ شهرداری پاسخگو باشد

دکتر ابراهیم مولوی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهرهمدان در ششمین جلسه صحن شورا اعلام کرد:

پل‌های عابرپیاده، جان شهروندان همدانی را می‌گیرد/ شهرداری پاسخگو باشد

شهر همدان دارای ۲۱ عابر پیاده است که ۱۵ دستگاه از این پل‌ها مجهز به سیستم مکانیزه شامل پله‌های برقی و آسانسور هستند و ۶ دستگاه غیرمکانیزه به‌صورت پله‌های معمولی و رمپ است.

متأسفانه حدود چندین سال است که علی‌رغم هزینه‌های بسیار بالا برای ساخت و تجهیز این پل‌ها، مردم همدان از خدمات این مجموعه محروم هستند.

یکی از مهم‌ترین دلایل عدم ارائه خدمات پل‌ها، تخریب و آسیب‌دیدگی این دستگاه‌ها توسط عده‌ای قانون‌شکن است که مدام صورت می‌گیرد و دلیل اصلی دیگر، عدم نظارت صحیح و علمی توسط سازمان ترافیک و حوزه خدمات شهری شهرداری همدان است.

به‎رغم هزینه‌های سنگین تعمیر و نگهداری، اکثر مواقع این دستگاه‌ها و پل‌ها، از ارائه خدمات خارج بوده و تعطیل هستند که این امر موجب از دست رفتن جان بسیاری از شهروندان ما در تصادف با خودروها در محل پل‌های عابرپیاده شده است.

آخرین نمونه آن روز جمعه مربوط به فوت یک شهروند عزیز در محل پل مکانیزه عابرپیاده روبروی در دانشگاه بوعلی سینا واقع در بلوار بعثت است؛ از این‌رو درخواست ما از عباس صوفی، شهردار همدان این است که شخصاً، نخست با افرادی که وظایف قانونی خود را انجام نمی‌دهند و موجب از دست رفتن جان و مال شهروندان عزیز می‌شوند، برخورد لازم را انجام دهد.

دوم اینکه طی یک اقدام جهادی و انقلابی به‌منظور حفظ و حراست از جان و مال شهروندان همدانی، تعمیر و راه‌اندازی و نگهداری تمامی این پل‌های مکانیزه صورت پذیرد و روزانه به‌صورت مستمر از ارائه خدمات این پل‌ها، بازدید و گزارش تهیه شود.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =