تاکید رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان: بررسی های علمی و مطالعاتی پروژه های شهری از هدررفت منابع جلوگیری می کند.

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: بهمن ۱۴, ۱۳۹۵

تاکید رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان: بررسی های علمی و مطالعاتی پروژه های شهری از هدررفت منابع جلوگیری می کند.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: داشتن پیوست ها و مطالعات و بررسی های علمی پژوهشی و فرهنگی زیست محیطی پروژه های شهرداری باعث جلوگیری از هدررفت منابع و افتتاح نیمه تمام و غیر اصولی پروژه ها می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،ابراهیم مولوی در بازدید از روندتکمیل و تجهیز فرهنگسرای ولایت خضر  به همراه رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و بازدید از سایر پروژه های عمرانی فرهنگی شهرداری همدان افزود: زحمات شهردار همدان و تیم عمرانی و فرهنگی همراه وی قابل تقدیر است که در این شرایط بد اقتصادی شهرداری نسبت به ساخت و گسترش بناها و مراکز تفریحی فرهنگی در مناطق مختلف شهر و پهنه جغرافیایی گسترده کلان شهر همدان اهتمام ورزیدند.

مولوی اضافه کرد: شورای چهارم اسلامی شهر همدان در راستای اجرای وظایف ذاتی و نظارتی خود اقدام به تشکیل مرکز مطالعات و پژوهش های شورا نمود که بر این اساس مقرر شد تمامی طرح های توسعه ای عمرانی فرهنگی که در راستای گسترش فضاهای کالبدی شهری و توسعه پایدار شهری انجام می شود  بایستی دارای پیوست ها و مطالعات و بررسی های علمی پژوهشی و فرهنگی زیست محیطی باشد.

وی در این خصوص ادامه داد: در این بررسی ها و پژوهش ها تمامی عوامل تاثیرگذار در به ثمر رسیدن و استفاده بهینه شهروندان بزرگوار همدان از اینگونه مراکز مورد بررسی قرار گرفته و میزان نفوذپذیری با تاثیرات بر حوزه نفوذ و میزان کارآیی آن سنجیده می شود که این امر می تواند با توجه به کمبود منابع مالی اولویت بندی های اصلی و اساسی را  در پی داشته باشد و باعث جلوگیری از هدررفت منابع و افتتاح نیمه تمام و نیز اصولی پروژه ها شود.

مولوی در پایان سخنانش اضافه کرد: برای جانمایی و مکانیابی پروژه های فنی، عمرانی، فرهنگی، زیست محیطی، خدمات شهری و حمل و نقل شهری و غیره باید طرح تفضیلی مصوب شهر همدان و سرانه های تعیین شده آن مدنظر برنامه ریزان و مدیران شهری قرار گیرد.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =