1

کمیته عمران شهری برگزاری شانزدهمین جلسه کمیته عمران شهری مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان

شانزدهمین جلسه کمیته عمران شهری مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان با حضور اعضای کمیته  و آقای زارعی مدیر پژوهشی و اجرایی مرکز و به ریاست دکتر نیلی رییس محترم دانشگاه صنعتی همدان و کمیته مذکور در محل مرکز برگزار گردید.

آقای زارعی ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضا کمیته، دستور کار جلسه ( بررسی برنامه های سال جاری 96 شهرداری در حوزه عمران شهری) بیان نموده و افزودند مدیریت شهری باید از تخصص اعضای کمیته های مرکز مطالعات و دیدگاه های کارشناسانه ی آنها بهره ی لازم ببرید.

در ادامه آقای زارعی از مدعوین حاضر در جلسه خواستند به تبیین نظرات خود پیرامون دستورکار جلسه بپردازند.

در این جلسه مقرر گردید:

در ارتباط با برنامه های سال جاری شهرداری، باید پیشنهاد دهندگان طرح، ارتباط پروژه با اهداف تعیین شده در سند راهبردی را در یک پیوست چند صفحه ای، ضمیمه مشخصات پروژه نمایند تا در جلسات آتی کمیته مورد بررسی قرار گیرد.

در ارتباط با برنامه های سال 1397 شهرداری، پروژه ها باید با سند جامع راهبردی تطبیق داده شوند و از آنجاییکه تدوین این سند بصورت نیمه تمام باقی مانده است، باید سعی گردد نقایص و کاستی های سند تا پایان سال جاری رفع شود و سند راهبردی تکمیل گردد.

پیوست ایمنی که توسط شهرداری همدان از نسخه پیوست ایمنی شهرداری تهران بومی سازی و اصلاح شده است در جلسه آینده مطرح گردد تا در صورت تصویب به عنوان بخشی از الزامات اجرایی طرح ها قرار گیرد.