پیام شادباش دکتر ابراهیم مولوی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان به مناسبت فرارسیدن نوروز ١٣٩٩

Posted by: روابط عمومی Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: اسفند ۲۷, ۱۳۹۸

پیام شادباش دکتر ابراهیم مولوی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان به مناسبت فرارسیدن نوروز ١٣٩٩

 دکتر ابراهیم مولوی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌ها و عضو شورای اسلامی کلان‌شهر همدان، طی پیامی فرارسیدن نوروز باستانی ١٣٩٩ را تبریک و شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان؛ در متن این پیام آمده است:

بهار، زندگی و دمیدن روحی دوباره بر پیکره گیتی بوده که زیبایی های خداوندی را به همت دستان هنرمند عزیزان شهرداری قاب کرده است و در مقابل دیدگان مردم فهیم دیار هگمتانه به نظاره می‌گذارد.

بر خود فرض دانستم به عنوان نماینده و خادم این مردم شریف، نجیب و دوست‌داشتنی، دستان عزیزانی که با ایثار و جان‌فشانی در سرما و گرما در سالی که گذشت امید، طراوت و پاکی را به ایشان هدیه کردند، به گرمی فشرده و در آستانه بهار زیبا و زنده شدن طبیعت برای این عزیزان بهترین‌ها را آرزو دارم.

یقینا همدان زیبا و دوست‌داشتنی و توسعه یافته، ساخته و آباد نمی‌شد مگر با همت و تلاش همکاران عزیزم در شهرداری دیار هگمتانه اعم از شهردار تلاشگر و جهادی، مدیران پرتلاش و زحمتکش مناطق و تک تک مدیران و معاونین و کارشناسان شریف، کارمندان پاکدست، پاکبانان شریف و مدافع سلامتی در بلدیه پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین.

از زحمات بی‌دریغ تک‌تک شما عزیزان صادقانه سپاسگزارم و در زایش دوباره طبیعت زیبای بهاری، سبزترین درودها را تقدیمتان می‌کنم. ان‌شاا… که سالی پر از خیر و برکت همراه با موفقیت در سایه عنایات الهی داشته باشید.

 

روابط عمومی مرکز مطالعات

اسفند ماه ۱۳۹۸

 

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =