هفتمین نشست شهراندیشی

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: تیر ۱۱, ۱۳۹۸

هفتمین نشست شهراندیشی

هفتمین نشست شهراندیشی با محوریت #سامانه جامع شفافیت شهرداری همدان ،گامی به سوی #تحقق مدیریت شیشه‌ای به همت مرکز مطالعات و پژوهش‌های #شورای شهرهمدان برگزاری شد.

 

 

🔹 حمید #بادامی‌نجات، نایب رئیس #شورای شهرهمدان در هفتمین نشست شهراندیشی با محوریت #سامانه جامع شفافیت شهرداری همدان و گامی به سوی #تحقق مدیریت شیشه‌ای:

🔹 برخی معتقدند اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی رفع شود؛ یکی از مهم‌ترین الزامات آن، شفافیت است؛ در این راستا در دوره پنجم شورا، #طرح_شهاب (شفافیت شورا و شهرداری همدان؛ ابزار بهره‌وری) مطرح شد که تاکنون به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم، موفق به اجرای کامل آن در #شهرداری نشده‌ایم.

 

 

 

🔷🔹 بهاره #آروین، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران در هفتمین نشست شهراندیشی با محوریت #سامانه جامع شفافیت شهرداری همدان و گامی به سوی #تحقق مدیریت شیشه‌ای:

🔹 با توجه به گستردگی #مطالبه عمومی شفافیت و عزم و اراده نمایندگان مردم، این طرح می‌تواند با سرعت بیشتری پیش برود.

🔹 شفافیت یک مطالبه تجملی نیست؛ بلکه در صورت فراهم ساختن زیرساخت‌ها، ضروری‌ترین گام برای حل تمامی مشکلات حوزه مدیریت شهری و سایر حوزه‌هاست.

 

 

🔷🔹 مرتضی #حضرت‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی #شهرداری همدان در هفتمین نشست شهراندیشی با محوریت #سامانه جامع شفافیت شهرداری همدان و گامی به سوی #تحقق مدیریت_شیشه‌ای:

🔹 نقش حکومت‌های ملی یا شورا در تدوین یک برنامه استراتژیک و مطالبه مردمی پررنگ است که در این دوره شورا و مدیریت شهرداری به وضوح دیده می‌شود.

🔹 شهرداری با هیچ دستگاه حاکمیتی و نظارتی به دلیل حجم و گستردگی فعالیت‌هایش، قابل قیاس نیست.

🔹 در مباحث شفافیت، #فعل_خواستن شاخصه اصلی برای تحقق شفافیت در مدیریت شهری محسوب می‌شود که این امر در شورای شهر و شهرداری همدان محقق شده است.

🔹 تمام مدیران شهری به دنبال استقرار «سامانه جامع شفافیت شهرداری همدان» هستند و به طور قطع مقاومتی در این زمینه نیست.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =