سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان: مهندس نرگس نوراله زاده در دومين سال فعاليت شوراي چهارم در سمت رياست مرکز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان ابقا گرديد.

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: شهریور ۲۶, ۱۳۹۳

سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان: مهندس نرگس نوراله زاده در دومين سال فعاليت شوراي چهارم در سمت رياست مرکز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان ابقا گرديد.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: در جلسه صحن شورا براي تعيين رئيس مرکز مطالعات و پژوهش هاي شورا پس از رأي گيري و تصميم اعضاء، نرگس نورا…زاده دوباره به رياست اين مرکز انتخاب شد.

به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، کامران گردان با اعلام اين خبر اضافه کرد: مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شورا با هدف حل مسائل و مشكلات مديريت شهري و برنامه‌ريزي توسعه شهر همدان با استفاده از ظرفيت فكري نخبگان و ظرفيت علمي دانشگاهيان تشكيل شده است که مباحث مديريت شهري به صورت علمي در اين مركز مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

گردان با اشاره به تشکيل اتاق فکر در مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شورا، اظهار کرد: در اتاق فكر در حوزه‌هاي تخصصي ايده‌ها و نظرات متخصصان امر جمع‌آوري مي‌شود، اين ايده‌ها در شوراي پژوهش مطرح شده و مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد و در نهايت در صورت نياز براي آنها طرح پژوهشي تدوين و پس از تصويب شورا در اولويت اجرايي قرار مي‌گيرد.

وي افزود: همچنين در كميسيون‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان اگر موضوعي نيازي به اخذ نظرات كارشناسان و صاحبنظران داشته و يا نياز به مطالعه بيشتري براي آن احساس شود موضوع موردنظر به مركز مطالعات و پژوهش ارجاع داده شده و در مرکز مراحل بررسي بر روي موضوع انجام مي‌شود.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =