رئيس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد: برگزاري نشست سراسري کميته‌هاي تخصصي مرکز پژوهش‌هاي شورا براي نخستين بار

Posted by: ادمین Category: گزارش خبری Comments: 0 Post Date: تیر ۲۵, ۱۳۹۷

رئيس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد: برگزاري نشست سراسري کميته‌هاي تخصصي مرکز پژوهش‌هاي شورا براي نخستين بار

رئيس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد: امروز براي نخستين‌بار در اين مرکز، «نشست سراسري اعضاي کميته‌هاي تخصصي مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي شهر همدان» برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط‌عمومي مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان، حميد بادامي‌نجات در جمع خبرنگاران گفت: اين گردهمايي بزرگ پژوهشي امروز، ۲۵ تيرماه به منظور ارائه راهبردها و برنامه‌هاي آتي مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شورا و هم‌انديشي بيشتر با حضور اعضاي شوراي شهر، شهردار و مديران شهرداري همدان، اساتيد و اعضاي تمامي کميته‌هاي پژوهشي مرکز برگزار خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به اهداي احکام اعضاي کميته‌هاي مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شورا، اظهار کرد: با هدف بهره‌گيري از دانش، تجربه و تخصص اساتيد در راستاي نيل به اهدافي همچون کمک به تبيين چشم‌انداز، راهبردها و سياست‌هاي کاري شوراي اسلامي شهر، شناسايي و معرفي دستاوردهاي جديد و مطلوب براي آينده شهر و تسري آن در بدنه مديريت شهري و کمک به حاکميت تفکري راهبردي و آينده‌پژوهي در شوراي اسلامي شهر، احکامي براي اعضاي کميته‌هاي تخصصي اين مرکز صادر شده است که در اين نشست، اهدا مي‌شود.

بادامي‌نجات در ادامه گفت: در دنياي امروز «دانايي» يکي از محورها و شاخص‌هاي اصلي پيشرفت و بالندگي هر جامعه به شمار مي‌رود و «پژوهش» را مي‌توان مهمترين رکن تحقق دانايي در جامعه نام نهاد.

وي افزود: نقش اثرگذار پژوهش در توسعه همه جانبه و پايدار چنان برجسته است که مي‌توان آن را بدون ترديد نيروي محرک توسعه دانست.

رئيس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: با توجه به مسائل و مشکلات روزافزون شهرها و لزوم مديريت اين بخش بر مبناي دانش، مفهموم «شهر دانش‌محور» مطرح بوده و در اين زمينه باور عمومي بر اين است که بايد تحقيق و پژوهش اولويت موضوعات مهم شهري و نحوه خدمات‌رساني به شهروندان باشد.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =