تحقیق و پژوهش موتور محرکه مدیریت شهری

Posted by: روابط عمومی Category: اخبار و رویدادها, گزارش خبری Tags: Comments: 0 Post Date: دی ۸, ۱۴۰۰

تحقیق و پژوهش موتور محرکه مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: هدف مرکز مطالعات تداوم جلسات در راستای اهداف کمیته‌ها بصورت تخصصی است؛ تولید فکر و استفاده از ایده اساتید دانشگاهی، دانشجویان و مردم برای بهبود شرایط مدیریت شهری از ضروریات است، به همین منظور به دنبال سازو کاری برای استفاده از نظرات افراد از قشر‌های مختلف هستیم.

سعید شهابی نیا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درخصوص تولید و رشد علمی تاکید کرد و افزود: تعهد اخلاقی افراد برای حضور در جلسات برایمان جایگاه والایی دارد، نه تنها هیچ محدودیتی برای فعالیت وجود ندارد بلکه باید قدم‌هایی برای مانع زدایی‌ها و تسریع ارایه خدمات به مردم برداریم.
وی با بیان اینکه ما باید با تحقیق، پژوهش و علم، دِین خود را ادا کنیم، ابراز داشت: تحقیق و پژوهش از مهم‌ترین محور‌های پیشرفت است و می‌تواند موتور محرکه مجموعه مدیریت شهری باشد. اگر تحقیق و پژوهش نباشد، دانش بشری فزاینده نخواهد بود. باید با حرکت به سمت و سوی تولید محتوا، افکار نو و خلاقانه به جامعه و مدیریت شهری تزریق شود.
وی تصریح کرد: امروزه باید از ظرفیت نیروی متخصص که در جامعه وجود دارداستفاده کنیم، باید پژوهش‌های صورت گرفته را وارد فاز عملیاتی و اجرایی کنیم همچنین باید موازی کاری در حوزه پژوهشی بویژه قسمت‌های مختلف شهرداری به حداقل ممکن برسد تا با اتخاذ خط مشی واحدبتوانیم از نتایج پژوهش‌ها در پیشرفت شهر بهره ببریم.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: هدف مرکز مطالعات تداوم جلسات در راستای اهداف کمیته‌ها بصورت تخصصی است؛ تولید فکر و استفاده از ایده اساتید دانشگاهی، دانشجویان و مردم برای بهبود شرایط مدیریت شهری از ضروریات است، به همین منظور به دنبال سازو کاری برای استفاده از نظرات افراد از قشر‌های مختلف هستیم.

image_pdfفایل PDFimage_printپرینت

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 9 =